Artist XRumerTest
Songtitle What Are The Three Principles Of Product Packaging Design
Songtext
To think from the perspective of business promotion, a good product packaging is a great role in marketing, display the contents of a package and by the design effect, can largely influence the consumer impression for this product. For this, I will discuss with you the three principles of <a href=http://www.packagingbox.org/product/clear-gift-boxes>packaging box design</a>. 1. Identify brand positioning Defining a brand is about identifying the core values of the enterprise and its brand. Brand positioning, never underestimate nowadays consumer understanding, should ask repeatedly for the product may encounter difficulties, always keep in mind that attract consumers' attention is the most important goals. Analyze your competitors The analysis of the so-called competitors is to use differentiation strategies in similar products to promote brand and product promotion, giving consumers the reason to choose this product. Before starting the design, the designers of the product packaging box design company should first understand what kind of market this product can be in, and then go into the retail market to conduct research. Keep the design simple The language and visual effects should be kept clean, ensuring that the main visual cues on the package can be understood and accepted by ordinary consumers. If the information on the front of the package should not be too much, it will remove the redundant information and restrict the language space of the marketing promotion and the description of the advantages.
übersetzung
Um aus der Perspektive der Unternehmensförderung nachzudenken, ist eine gute Produktverpackung eine große Rolle bei der Vermarktung, zeigt den Inhalt eines Pakets und durch den Design-Effekt, kann weitgehend den Eindruck des Kunden für dieses Produkt beeinflussen. Dazu werde ich mit Ihnen die drei Prinzipien der <a href=http://www.packagingbox.org/product/clear-gift-boxes>Verpackung Box Design zu</a> diskutieren. 1. Markieren Sie die Positionierung der Marke Die Definition einer Marke ist die Identifizierung der Kernwerte des Unternehmens und seiner Marke. MarkePositionierung, nie unterschätzen heutzutage Verbraucher Verständnis, sollte immer wieder fragen, für das Produkt kann Schwierigkeiten auftreten, immer im Auge behalten, dass die Aufmerksamkeit der Verbraucher die wichtigsten Ziele zu gewinnen. Analysieren Sie Ihre Konkurrenten Die Analyse der so genannten Konkurrenten ist es, Differenzierungsstrategien in ähnlichen Produkten zu verwenden, um Marken- und Produktförderung zu fördern, was den Verbrauchern den Grund gibt, dieses Produkt zu wählen. Vor Beginn des Designs, die Designer der Produktverpackung BoxDesign-Unternehmen sollte zunächst verstehen, welche Art von Markt dieses Produkt sein kann, und dann in den Einzelhandel gehen, um Forschung zu führen. Halten Sie das Design einfach Die Sprache und die visuellen Effekte sollten sauber gehalten werden, um sicherzustellen, dass die wichtigsten visuellen Hinweise auf dem Paket von den normalen Verbrauchern verstanden und akzeptiert werden können. Wenn die Informationen auf der Vorderseite des Pakets nicht zu viel sein sollten, wird es die redundanten Informationen entfernen und den Sprachraum der Marketingförderung einschränken und dieBeschreibung der Vorteile.